Hurtigt internet

Hvis hurtigt internet er et ønske

I nyhedsbrevet i juli gjorde Marielyst Grundejerforening opmærksom på, at Fibia i øjeblikket kører en kampagne for hurtigt internetnet på hele Sydfalster. Det betyder, at de godt 1.400 medlemmer af grundejerforeningen, der bor syd for linjen fra Godthåbs Alle og ud til stranden, har mulighed for at få hurtigt internet via fiber. De har ikke adgang til fiber i dag. Prisen er på 1.495 kr.

Interessen for hurtigt internet er imidlertid ikke så stor som først antaget. I skrivende stund har 421 tilmeldt sig Fibias projekt. Det er langt fra det minimum på 800 bestillinger, som er en forudsætning for, at Fibia sætter gang i projektet. Så hvis du er interesseret, så er der frist indtil den 31. august 2020 for tilmelding. Det skal understreges, at Grundejerforeningen ikke har noget ansvar for Fibias projekt.

Læs mere på: https://www.fibia.dk/privat/subsites/fiberbyer/vaeggerloese-og-gedser/

Redaktion: Flemming J. Mikkelsen - Tryk og distribution: Marielyst Grundejerforening - www.marielyst-grundejerforening.dk